Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zgłoś szkolenie za darmo!
Status Data rozpoczęcia Nazwa Miejsce
2012-09-17
Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych 05-06.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych 05-06.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 26-27.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 26-27.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów 19-20.09.2013 Szkolenia Otwarte Warszawa
Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów 19-20.09.2013 Szkolenia Otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów 19-20.09 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów 19-20.09 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych 05-06.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych 05-06.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu!
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 19-20.09.2012 WYSOKA SZANSA REALIZACJI! 200zł rabatu! Szkolenia otwarte Warszawa Hillway
Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 19-20.09.2012 WYSOKA SZANSA REALIZACJI! 200zł rabatu! Szkolenia otwarte Warszawa Hillway Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu!
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 19-20.09.2012 WYSOKA SZANSA REALIZACJI! 200zł rabatu! Szkolenia otwarte Warszawa Hillway
Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 19-20.09.2012 WYSOKA SZANSA REALIZACJI! 200zł rabatu! Szkolenia otwarte Warszawa Hillway Śląskie
Wisła
2012-09-17
200 zł rabatu! Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 26-27.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
200 zł rabatu! Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 26-27.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 19-20.09.2012 WYSOKA SZANSA REALIZACJI! 200zł rabatu! Szkolenia otwarte Warszawa Hillway
Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 19-20.09.2012 WYSOKA SZANSA REALIZACJI! 200zł rabatu! Szkolenia otwarte Warszawa Hillway Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu!
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu!
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY 200 zł rabatu!
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
200 zł rabatu! Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 26-27.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
200 zł rabatu! Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 26-27.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC® 12-13.09.2013. Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC® 12-13.09.2013. Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych w pracy menadżera 16-17.09.13 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych w pracy menadżera 16-17.09.13 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 19-20.09.2012 Szkolenia otwarte Warszawa Hillway
Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 19-20.09.2012 Szkolenia otwarte Warszawa Hillway Śląskie
Wisła
2012-09-17
Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym 19-20.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym 19-20.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 26-27.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 26-27.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła