Dynamics PR jest agencją Public Relations utworzoną przez specjalistów z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Zapewniamy naszym klientom spójną, zintegrowaną obsługę w zakresie komunikacji korporacyjnej, produktowej, wewnętrznej, finansowej oraz kryzysowej. Poprzez strategiczne działania PR pomagamy firmom i instytucjom tworzyć silny wizerunek, wzmacniać rozpoznawalność marek, zwiększać sprzedaż, budować lojalność klientów i zaufanie inwestorów. Pasja, strategiczne podejście, kreatywność, precyzja i skuteczność sprawiają, że nasi klienci chcą z nami pracować.
Świadczy o tym nasze bogate port folio - mieliśmy okazję współpracować między innymi z takimi markami jak Danone, Winterfresh, Milka, Kraft Foods, Narodowe Centrum Krwii, Żywiec Zdrój, PGF czy Bridgestone.
W naszej ofercie znajdują się liczne usługi takie jak: Opracowanie i realizacja strategii komunikacji, Pozycjonowanie marek i firmy w mediach, Wprowadzanie nowych produktów na rynek, Doradztwo w zakresie PR i marketingu, Analiza wizerunku na tle konkurencji, Organizacja konferencji i spotkań prasowych, Działania zapobiegające kryzysowi, Opracowanie i wdrażanie procedur antykryzysowych, Szkolenia dla zarządu / rzecznika, Plan odbudowy reputacji, Szkolenia, Spotkania biznesowe, Imprezy tematyczne, Bale, pikniki i imprezy plenerowe, Wydarzenia sportowe.
Opracowaliśmy i zrealizowaliśmy dziesiątki projektów, m.in.:
- Powołanie Rady Naukowej Actimela i Instytutu Danone w Polsce
- Kampanie PR wprowadzające na rynek i/lub promujące produkty funkcjonalne: Actimel i Activia (Danone), Benecol i Optima Cardio (Kruszwica), Lewitan (Centuria)
- Kampanie związanie ze zdrowiem: Trzymajmy się zdrowo (Bristol-Myers Squibb), Twoja krew – Moje życie (Narodowe Centrum Krwi).
- Opracowanie koncepcji i prowadzenie ogólnopolskiej akcji ‘Podziel się posiłkiem’ dla Danone (2 edycje)
- Akcje wspomagające wejście produktu Optima Cardio na rynek oraz działania wspierające jego rozpoznawalność: Światowy Dzień Serca 2013, Lublin
- Opracowanie aktywności, brandingu namiotu, strojów i gadżetów; zapewnienie specjalistów do wykonywania badań cholesterolu i ciśnienia oraz konsultacji dietetycznych; sampling produktu w formie kanapek i ciastek (upieczonych na Optimie Cardio). Dodatkowe atrakcje dla uczestników eventu – Flash Mob i konkursy z nagrodami. Rezultat: Ponad 400 osób przebadanych w namiocie Optimy Cardio
- Optima Cardio, Optima Omega3 – wprowadzenie na rynek i niestandardowe działania PR. Lunch prasowy na temat smacznej i zdrowej dla serca diety, z udziałem dietetyka dr Agnieszki Jarosz z IŻŻ oraz szefa kuchni Roberta Sowy. Wyprodukowanie specjalnej linii kanapek posmarowanych Optimą Omega3, każda kanapka obrandowana; ulotki i plakaty informacyjne.
Ciasteczka dla Serca upieczone na Optimie Cardio, serwowane do kawy na rozetce z logo w 50 salonach fryzjerskich w całej Polsce; specjalnie zaprojektowane ulotki.