Naszą specjalnością są projekty graficzne. Nie robimy ich jednak tylko aby cieszyły ok tych, którzy nam za nie płacą. Nasze grafiki to najczęściej materiały reklamowe lub informacyjne. Praca nad nimi to twórczość ukierunkowana – projektowany materiał musi trafiać do określonej grupy docelowej i przekazywać komunikat w takiej formie jak sobie tego życzy nasz klient. Estetyka więc nie jest tu kryterium oceny, jest jedynie jednym ze świadomie używanych środków służących do realizacji założonego celu obok zdjęć, grafik, liternictwa, kolorów itp.
Co robimy?
- projektujemy logo i zajmujemy się szeroko rozumianą identyfikacją wizualną,
- projektujemy i składamy książki, katalogi, czasopisma, teczki, ulotki, bannery itd.,
- tworzymy strony www i prowadzimy marketing w Internecie (social media),
- doradzamy i planujemy działania marketingowe,
- projektujemy na potrzeby mediów cyfrowych i tradycyjnych,
- przyogotwujemy stoiska targowe.
Same zdolności graficzne to trochę mało, żeby dobrze projektować. Trzeba jeszcze dobrze kombinować. Niezależnie od tego czy projektujemy katalog, broszurę czy serwis internetowy musimy dobrze zaplanować rozkład, nazewnictwo, sposób prezentacji treści, nawigację i wyszukiwanie. To właśnie praca nad architekturą informacji danego materiału decyduje o jego ostatecznej użyteczności, czyli o tym jak realizuje postawione przed nim zadania. Wiedzę i doświadczenie w tym zakresie wykorzystujemy przy projektach własnych, ale także zajmujemy się oceną i poprawą użyteczności gotowych serwisów internetowych. :)