FAMA powstała w 1998 roku. Idea agencji reklamowej, w której korporacyjna biurokracja i sztampowe schematy nie przesłaniałyby ludzi i ich pasji, sprzyjała ewolucji kilkuosobowego studia graficznego w sprawnie działającą i cenioną firmę.
FAMA rosła: fizycznie – zajmując coraz większą przestrzeń, profesjonalnie – skupiając doskonałych fachowców zróżnicowanych specjalności, i wizerunkowo – zyskując coraz lepsze oceny i pozycje w branżowych rankingach.
Dzisiaj blisko trzydziestu specjalistów kilku działów FAMY oferuje Klientom kreowanie i wdrażanie kompleksowych strategii marketingowych. Agencja z ponaddziesięcioletnim bagażem doświadczeń
cieszy się ugruntowaną pozycją na rynku. Posiada ogromne doświadczenie w pracy z developerami.
Dzięki profesjonalizmowi pracowników, doświadczeniu i rozbudowanemu zapleczu technicznemu FAMA potrafi stworzyć, a potem zrealizować każdy pomysł na reklamę. Działać planowo i skutecznie. Zaś dzięki temu, że wciąż żywe są założenia z czasów, gdy powstawała, daje wartość nieocenioną: tu wciąż najważniejsi są ludzie. Ich pasje, osobowość i energia. Stąd wypływa indywidualne podejście do każdego klienta i projektu.