Organizujemy i obsługujemy działania promocyjno-reklamowe prasy, książek i artykułów FMCG.
Gwarantujemy odpowiednie dobranie kanału dystrybucji materiałów i dotarcie do określonej, stargetowanej grupy docelowej. Za pomocą szerokiego wachlarza kryteriów możemy precyzyjnie określić grupę docelową, wybrać dokładny profil klienta, do którego mamy dotrzeć.
Akcje promocyjne handlowe i wizerunkowe, programy konsumenckie i samplingi przeprowadzamy we własnej sieci Saloników Prasowych i salonów Top-Press. Naszym atutem jest zasięg sieci - ok. 1000 punktów zlokalizowanych w miejscach chętnie odwiedzanych przez klientów: centrach handlowych, na dworcach, przystankach komunikacji miejskiej, w metrze czy szpitalach.
Zapewniamy:
* indywidualne przygotowanie każdej akcji – z uwzględnieniem celu, grupy docelowej, czasu i zasięgu,
* pełne zintegrowanie informatyczne (codzienna kontrola sprzedaży i stanów magazynowych w systemie).
Jesteś zainteresowany zadzwoń +48 510 031 581
Szczegóły na stronie http://sampling.kolporter.com.pl/