Firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów świadczy usługi kompleksowego monitoringu prasy, radia, telewizji i Internetu. Monitoruje największą liczbę mediów:
* 1000 tytułów prasowych
* 3 mln źródeł internetowych: stron internetowych, serwisów regionalnych, grup dyskusyjnych, blogów opiniotwórczych, serwisów blogowych i forów
* 100 stacji radiowych i telewizyjnych
* polskie i zagraniczne serwisy informacyjne
W oparciu o uzyskane wyniki przygotowuje wysokospecjalistyczne analizy i raporty niezbędne w profesjonalnym zarządzaniu firmą, marką i wizerunkiem.
Działa zgodnie z filozofią media intelligence. Bazując na 40-letnim doświadczeniu, tworzy rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb i wymagań Klienta.
PRESS-SERVICE jest prekursorem monitoringu serwisów Web 2.0. Jako pierwszy na rynku wprowadził unikalną usługę obliczania ekwiwalentu reklamowego z materiałów internetowych.
www.press-service.com.pl