Aktualności
Think Kong wzmacnia kompetencje
Agencja social mediowa Think Kong podpisała umowę o strategicznym partnerstwie z EasySoftware, producentem oprogramowania specjalizującym się m.in. w rozwiązaniach opartych o API serwisów społecznościowych.
Najnowsze, całkowicie zmienione wydanie biblii ...
Nakładem Domu Wydawniczego REBIS ukazało się najnowsze, zaktualizowane wydanie biblii marketingu. "MARKETING", fundamentalne dzieło Philipa Kotlera od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów.
Warsztaty Hotel Fotolia – porady najlepszych fo...
W czerwcu w Berlinie odbyły się warsztaty fotograficzne Hotel Fotolia, zorganizowane przez czołowy serwis microstockowy w Europie. Uczestnicy spotkania mieli okazję przyjrzeć się pracy najlepszych fotografów z branży, zadać im pytania i zdobyć cenne wskaz
Zmarnowany potencjał kodów QR
Wraz ze wzrostem popularności smartfonów kody QR miały przyczynić się do rewolucji w komunikacji. Jednak w Polsce dość sceptycznie odniesiono się do nowego rodzaju kodów – czytamy w Pulsie Biznesu.
Rozmiar ma znaczenie – dobierz odpowiedni forma...
Rozmazane, nieostre wydruki, zdjęcia za ciężkie aby załadować na stronie internetowej lub zbyt mało słynnych „dpi” to jedne z najczęstszych problemów, z którymi stykają się osoby, zajmujące się promocją i marketingiem. Jak odpowiednio dobrać format zdjęci
Ruszyła Kampania PIAP „Zapłacony-Naliczony”
12 września br. ruszyła kampania Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych „Zapłacony – Naliczony”. Głównym celem akcji są zmiany w ustawie o podatku dochodowym oraz o podatku VAT mające na celu: naliczenie podatku należnego wyłącznie od zapłaconych faktur