Ogłoszenia targów i szkoleń Targi Szkolenia Nazwa Region Wybierz Polska Dolnośląskie Kujawsko-pomorskie Lubelskie Lubuskie Łódzkie Małopolskie Mazowieckie Opolskie Podkarpackie Podlaskie Pomorskie Śląskie Świętokrzyskie Warmińsko-mazurskie Wielkopolskie Zachodniopomorskie Odbyły się Trwają Odbędą się Zgłoś szkolenie za darmo! Status Data rozpoczęcia Nazwa Miejsce 2012-09-17 Delegowanie zadań i motywowanie pracowników administracyjnych WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Profesjonalne wystąpienia publiczne w administracji WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Skuteczne metody rekrutowania pracowników administracji publicznej WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Ewidencja czasu pracy urzędnika WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Twórcze rozwiązywanie problemów. Warsztaty dla sektora publicznego WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie WielkopolskieZakopane 2012-09-17 ISO/IEC 27001 – Zarządzanie bezpieczeństwem informacji WielkopolskieZakopane 2012-09-17 CAF – Wspólna Metoda Oceny (The Common Assessment Framework) WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Synergia płci - kobieta i mężczyzna – skuteczna współpraca biznesowa WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu! ŚląskieWisła 2012-09-17 200 zł rabatu! Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 04-05.11 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu! ŚląskieWisła 2012-09-17 Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 24-25.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 200 zł rabatu! Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 04-05.11 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Raportowanie i analiza danych w call center 28-29.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu! ŚląskieWisła 2012-09-17 Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 24-25.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu! ŚląskieWisła 2012-09-17 Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu! ŚląskieWisła 2012-09-17 Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa 200 zł rabatu! WYSOKA SZANSA REALIZACJI ŚląskieWisła 2012-09-17 Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu! ŚląskieWisła 2012-09-17 Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych 05-06.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC® 12-13.09.2013. Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych w pracy menadżera 16-17.09.13 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY 200 zł rabatu! ŚląskieWisła 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 19-20.09.2012 Szkolenia otwarte Warszawa Hillway 200 zł rabatu! ŚląskieWisła 2012-09-17 Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa 200 zł rabatu! WYSOKA SZANSA REALIZACJI ŚląskieWisła 2012-09-17 Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu! ŚląskieWisła 2012-09-17 Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY 200 zł rabatu! ŚląskieWisła 2012-09-17 Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu! ŚląskieWisła 2012-09-17 Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła «12...63646566676869707172737475...90»