Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zgłoś szkolenie za darmo!
Status Data rozpoczęcia Nazwa Miejsce
2012-09-18
Audytor wewnętrzny SZJ wg normy ISO 9001
Audytor wewnętrzny SZJ wg normy ISO 9001 Wielkopolskie
Poznań
2012-09-17
Audytor wewnętrzny SZJ wg normy ISO 9001
Audytor wewnętrzny SZJ wg normy ISO 9001 Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Negocjacje w zamówieniach publicznych
Negocjacje w zamówieniach publicznych Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Zintegrowany System Zarządzania Jakością i Zarządzania Środowiskowego
Zintegrowany System Zarządzania Jakością i Zarządzania Środowiskowego Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 24-25.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 24-25.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie stresem. Jak skutecznie pokonać stres? 24-25.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie stresem. Jak skutecznie pokonać stres? 24-25.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy 04-05.11.2013 – szkolenie otwarte dla menadżerów Warszawa HILLWAY
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy 04-05.11.2013 – szkolenie otwarte dla menadżerów Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Coachingowy styl zarządzania i współpracy w zespole 04-05.11.2013 Szkolenia otwarte HILLWAY
Coachingowy styl zarządzania i współpracy w zespole 04-05.11.2013 Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych w pracy menadżera 18-19.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych w pracy menadżera 18-19.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami – szkolenie otwarte dla menadżerów 18-19.11.2013 Warszawa HILLWAY
Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami – szkolenie otwarte dla menadżerów 18-19.11.2013 Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Telefoniczne umawianie spotkań 07-08.10 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Telefoniczne umawianie spotkań 07-08.10 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży 10-11.10.13 Szolenia otwarte Warszawa
Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży 10-11.10.13 Szolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Profesjonalna korespondencja biznesowa – e-mail korespondencja 14-15.10 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Profesjonalna korespondencja biznesowa – e-mail korespondencja 14-15.10 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym 19-20.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym 19-20.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów 19-20.09 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów 19-20.09 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami – szkolenie otwarte dla menadżerów 26-27.09 Warszawa HILLWAY
Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami – szkolenie otwarte dla menadżerów 26-27.09 Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 26-27.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 26-27.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center 07-08.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa
Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center 07-08.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 21-22.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 21-22.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management 28-29.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management 28-29.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Raportowanie i analiza danych w call center 28-29.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Raportowanie i analiza danych w call center 28-29.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC® 12-13.09.2013. Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC® 12-13.09.2013. Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych w pracy menadżera 16-17.09.13 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych w pracy menadżera 16-17.09.13 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 19-20.09.2012 Szkolenia otwarte Warszawa Hillway
Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 19-20.09.2012 Szkolenia otwarte Warszawa Hillway Śląskie
Wisła
2012-09-17
Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym 19-20.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym 19-20.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 26-27.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 26-27.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Umiejętność oranizacji czasu własnego i podwładnych
Umiejętność oranizacji czasu własnego i podwładnych Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Zarządzanie konfliktem w urzędzie
Zarządzanie konfliktem w urzędzie Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Zarządzanie przez cele w administracji
Zarządzanie przez cele w administracji Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów 19-20.09.2013 Szkolenia Otwarte Warszawa
Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów 19-20.09.2013 Szkolenia Otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła