Ogłoszenia targów i szkoleń Targi Szkolenia Nazwa Region Wybierz Polska Dolnośląskie Kujawsko-pomorskie Lubelskie Lubuskie Łódzkie Małopolskie Mazowieckie Opolskie Podkarpackie Podlaskie Pomorskie Śląskie Świętokrzyskie Warmińsko-mazurskie Wielkopolskie Zachodniopomorskie Odbyły się Trwają Odbędą się Zgłoś szkolenie za darmo! Status Data rozpoczęcia Nazwa Miejsce 2012-09-18 Audytor wewnętrzny SZJ wg normy ISO 9001 WielkopolskiePoznań 2012-09-17 Audytor wewnętrzny SZJ wg normy ISO 9001 WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Negocjacje w zamówieniach publicznych WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Zintegrowany System Zarządzania Jakością i Zarządzania Środowiskowego WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 24-25.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Zarządzanie stresem. Jak skutecznie pokonać stres? 24-25.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta – strategiczna przewaga firmy 04-05.11.2013 – szkolenie otwarte dla menadżerów Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Coachingowy styl zarządzania i współpracy w zespole 04-05.11.2013 Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych w pracy menadżera 18-19.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami – szkolenie otwarte dla menadżerów 18-19.11.2013 Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Telefoniczne umawianie spotkań 07-08.10 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Techniki finalizacji i pokonywania obiekcji w sprzedaży 10-11.10.13 Szolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Profesjonalna korespondencja biznesowa – e-mail korespondencja 14-15.10 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym 19-20.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów 19-20.09 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Asertywna komunikacja i wywieranie wpływu w zarządzaniu pracownikami – szkolenie otwarte dla menadżerów 26-27.09 Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 26-27.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center 07-08.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 21-22.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Zarządzanie klientem strategicznym – Key Account Management 28-29.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Raportowanie i analiza danych w call center 28-29.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC® 12-13.09.2013. Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych w pracy menadżera 16-17.09.13 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 19-20.09.2012 Szkolenia otwarte Warszawa Hillway ŚląskieWisła 2012-09-17 Telemarketing – techniki sprzedaży w kontakcie telefonicznym 19-20.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 26-27.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Umiejętność oranizacji czasu własnego i podwładnych WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Zarządzanie konfliktem w urzędzie WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Zarządzanie przez cele w administracji WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów 19-20.09.2013 Szkolenia Otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła «12...61626364656667686970717273...90»