Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zgłoś szkolenie za darmo!
Status Data rozpoczęcia Nazwa Miejsce
2012-09-17
Profesjonalna asystentka/sekretarka. Warsztat dla zaawansowanych
Profesjonalna asystentka/sekretarka. Warsztat dla zaawansowanych Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Skuteczne i efektywne zarządzanie - doskonalenie umiejętności menedżerskich dla kadry kierowniczej administracji
Skuteczne i efektywne zarządzanie - doskonalenie umiejętności menedżerskich dla kadry kierowniczej administracji Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Delegowanie zadań i motywowanie pracowników administracyjnych
Delegowanie zadań i motywowanie pracowników administracyjnych Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Profesjonalne wystąpienia publiczne w administracji
Profesjonalne wystąpienia publiczne w administracji Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Skuteczne metody rekrutowania pracowników administracji publicznej
Skuteczne metody rekrutowania pracowników administracji publicznej Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Ewidencja czasu pracy urzędnika
Ewidencja czasu pracy urzędnika Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Twórcze rozwiązywanie problemów. Warsztaty dla sektora publicznego
Twórcze rozwiązywanie problemów. Warsztaty dla sektora publicznego Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
ISO/IEC 27001 – Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
ISO/IEC 27001 – Zarządzanie bezpieczeństwem informacji Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
CAF – Wspólna Metoda Oceny  (The Common Assessment Framework)
CAF – Wspólna Metoda Oceny (The Common Assessment Framework) Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Synergia płci - kobieta i mężczyzna – skuteczna współpraca biznesowa
Synergia płci - kobieta i mężczyzna – skuteczna współpraca biznesowa Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu!
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
200 zł rabatu! Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 04-05.11 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
200 zł rabatu! Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 04-05.11 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu!
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 24-25.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 24-25.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
200 zł rabatu! Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 04-05.11 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
200 zł rabatu! Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 04-05.11 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Raportowanie i analiza danych w call center 28-29.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Raportowanie i analiza danych w call center 28-29.11.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu!
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 24-25.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 24-25.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu!
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu!
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa 200 zł rabatu! WYSOKA SZANSA REALIZACJI
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa 200 zł rabatu! WYSOKA SZANSA REALIZACJI Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu!
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych 05-06.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych 05-06.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC® 12-13.09.2013. Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY
Komunikacja w zarządzaniu w oparciu o model Extended DISC® 12-13.09.2013. Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych w pracy menadżera 16-17.09.13 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY 200 zł rabatu!
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych w pracy menadżera 16-17.09.13 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 19-20.09.2012 Szkolenia otwarte Warszawa Hillway 200 zł rabatu!
Coaching operacyjny w skutecznym zarządzaniu Działem Sprzedaży 19-20.09.2012 Szkolenia otwarte Warszawa Hillway 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa 200 zł rabatu! WYSOKA SZANSA REALIZACJI
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa 200 zł rabatu! WYSOKA SZANSA REALIZACJI Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu!
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY 200 zł rabatu!
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu!
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 TERMIN PEWNY - 200 zł rabatu! Śląskie
Wisła
2012-09-17
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 19-20.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła