Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zgłoś szkolenie za darmo!
Status Data rozpoczęcia Nazwa Miejsce
2012-09-17
-10% rabat Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa
-10% rabat Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Skuteczna komunikacja personelu medycznego z pacjentem
Skuteczna komunikacja personelu medycznego z pacjentem Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Zarządzanie relacjami z klientem
Zarządzanie relacjami z klientem Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Asertywność w obsłudze klienta
Asertywność w obsłudze klienta Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa
Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa
Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Szkolenie otwarte Warszawa. Wysoka szansa realizacji!
Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Szkolenie otwarte Warszawa. Wysoka szansa realizacji! Śląskie
Wisła
2012-09-17
-10% rabat Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa
-10% rabat Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie stresem w miejscu pracy
Zarządzanie stresem w miejscu pracy Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Profesjonalna asystentka/sekretarka. Warsztat dla zaawansowanych
Profesjonalna asystentka/sekretarka. Warsztat dla zaawansowanych Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Kontrola zarządcza oraz narzędzia i metody jej realizacji
Kontrola zarządcza oraz narzędzia i metody jej realizacji Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Ewidencja czasu pracy urzędnika
Ewidencja czasu pracy urzędnika Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Twórcze rozwiązywanie problemów. Warsztaty dla sektora publicznego
Twórcze rozwiązywanie problemów. Warsztaty dla sektora publicznego Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 18-19.06.2013 Warszawa Szkolenia HILLWAY
Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 18-19.06.2013 Warszawa Szkolenia HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Profesjonalne wystąpienia publiczne w administracji
Profesjonalne wystąpienia publiczne w administracji Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Skuteczne metody rekrutowania pracowników administracji publicznej
Skuteczne metody rekrutowania pracowników administracji publicznej Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Skuteczne i efektywne zarządzanie - doskonalenie umiejętności menedżerskich dla kadry kierowniczej administracji
Skuteczne i efektywne zarządzanie - doskonalenie umiejętności menedżerskich dla kadry kierowniczej administracji Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Delegowanie zadań i motywowanie pracowników administracyjnych
Delegowanie zadań i motywowanie pracowników administracyjnych Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
System zarządzania środowiskowego
System zarządzania środowiskowego Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Zintegrowany System Zarządzania Jakością i Zarządzania Środowiskowego
Zintegrowany System Zarządzania Jakością i Zarządzania Środowiskowego Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Budowanie wizerunku profesjonalnego urzędnika administracji publicznej
Budowanie wizerunku profesjonalnego urzędnika administracji publicznej Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
-10% rabat Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa
-10% rabat Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Marketing pośrednictwa pracy, sprzedaż usług i pozyskiwanie ofert. Budowa pozytywnych relacji z pracodawcą
Marketing pośrednictwa pracy, sprzedaż usług i pozyskiwanie ofert. Budowa pozytywnych relacji z pracodawcą Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Promocja i marketing w dobie social media
Promocja i marketing w dobie social media Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Wypalenie zawodowe - jak sobie z nim radzić? Warsztat dla administracji publicznej
Wypalenie zawodowe - jak sobie z nim radzić? Warsztat dla administracji publicznej Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Spotkania oceniające
Spotkania oceniające Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Zarządzanie strategiczne w urzędzie
Zarządzanie strategiczne w urzędzie Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Umiejętność oranizacji czasu własnego i podwładnych
Umiejętność oranizacji czasu własnego i podwładnych Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Zarządzanie konfliktem w urzędzie
Zarządzanie konfliktem w urzędzie Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Audytor wewnętrzny SZJ wg normy ISO 9001
Audytor wewnętrzny SZJ wg normy ISO 9001 Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Negocjacje w zamówieniach publicznych
Negocjacje w zamówieniach publicznych Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Savoir - vivre z elementami etykiety i protokołu dyplomatycznego
Savoir - vivre z elementami etykiety i protokołu dyplomatycznego Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Od nieufności do współpracy, czyli jak z mediów uczynić sprzymierzeńca urzędu?
Od nieufności do współpracy, czyli jak z mediów uczynić sprzymierzeńca urzędu? Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa
Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła