Ogłoszenia targów i szkoleń Targi Szkolenia Nazwa Region Wybierz Polska Dolnośląskie Kujawsko-pomorskie Lubelskie Lubuskie Łódzkie Małopolskie Mazowieckie Opolskie Podkarpackie Podlaskie Pomorskie Śląskie Świętokrzyskie Warmińsko-mazurskie Wielkopolskie Zachodniopomorskie Odbyły się Trwają Odbędą się Zgłoś szkolenie za darmo! Status Data rozpoczęcia Nazwa Miejsce 2012-09-17 -10% rabat Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Skuteczna komunikacja personelu medycznego z pacjentem WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Zarządzanie relacjami z klientem WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Asertywność w obsłudze klienta WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Szkolenie otwarte Warszawa. Wysoka szansa realizacji! ŚląskieWisła 2012-09-17 -10% rabat Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Zarządzanie stresem w miejscu pracy WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Profesjonalna asystentka/sekretarka. Warsztat dla zaawansowanych WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Kontrola zarządcza oraz narzędzia i metody jej realizacji WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Ewidencja czasu pracy urzędnika WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Twórcze rozwiązywanie problemów. Warsztaty dla sektora publicznego WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 18-19.06.2013 Warszawa Szkolenia HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Profesjonalne wystąpienia publiczne w administracji WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Skuteczne metody rekrutowania pracowników administracji publicznej WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Skuteczne i efektywne zarządzanie - doskonalenie umiejętności menedżerskich dla kadry kierowniczej administracji WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Delegowanie zadań i motywowanie pracowników administracyjnych WielkopolskieZakopane 2012-09-17 System zarządzania środowiskowego WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Zintegrowany System Zarządzania Jakością i Zarządzania Środowiskowego WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Budowanie wizerunku profesjonalnego urzędnika administracji publicznej WielkopolskieZakopane 2012-09-17 -10% rabat Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Marketing pośrednictwa pracy, sprzedaż usług i pozyskiwanie ofert. Budowa pozytywnych relacji z pracodawcą WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Promocja i marketing w dobie social media WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Wypalenie zawodowe - jak sobie z nim radzić? Warsztat dla administracji publicznej WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Spotkania oceniające WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Zarządzanie strategiczne w urzędzie WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Umiejętność oranizacji czasu własnego i podwładnych WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Zarządzanie konfliktem w urzędzie WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Audytor wewnętrzny SZJ wg normy ISO 9001 WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Negocjacje w zamówieniach publicznych WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Savoir - vivre z elementami etykiety i protokołu dyplomatycznego WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Od nieufności do współpracy, czyli jak z mediów uczynić sprzymierzeńca urzędu? WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 02-03.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła «12...66676869707172737475767778...90»