Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zgłoś szkolenie za darmo!
Status Data rozpoczęcia Nazwa Miejsce
2012-09-17
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa
Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa Śląskie
Wisła
2012-09-17
Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY
Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY Śląskie
Wisła
2012-09-17
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie
Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
ISO/IEC 27001 – Zarządzanie bezpieczeństwem informacji
ISO/IEC 27001 – Zarządzanie bezpieczeństwem informacji Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
CAF – Wspólna Metoda Oceny  (The Common Assessment Framework)
CAF – Wspólna Metoda Oceny (The Common Assessment Framework) Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Synergia płci - kobieta i mężczyzna – skuteczna współpraca biznesowa
Synergia płci - kobieta i mężczyzna – skuteczna współpraca biznesowa Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem – szkolenie dla pracowników infolinii alarmowych - Dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego, Gazowego, Energetycznego itd.
Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem – szkolenie dla pracowników infolinii alarmowych - Dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego, Gazowego, Energetycznego itd. Śląskie
Wisła
2012-09-17
Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego
Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego Śląskie
Wisła
2012-09-17
Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu
Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu Śląskie
Wisła
2012-09-17
Sztuka prezentacji w procesie zarządzania zmianą
Sztuka prezentacji w procesie zarządzania zmianą Śląskie
Wisła
2012-09-17
AS/EN 9100:2009 Lotnictwo i kosmonautyka SYSTEM ZARZADZANIA JAKOSCIA - WYMAGANIA
AS/EN 9100:2009 Lotnictwo i kosmonautyka SYSTEM ZARZADZANIA JAKOSCIA - WYMAGANIA Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Zarzadzanie reklamacjami
Zarzadzanie reklamacjami Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Leadership w zarzadzaniu grupa pracownikow
Leadership w zarzadzaniu grupa pracownikow Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Zarządzanie projektami
Zarządzanie projektami Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Zarzadzanie zespolami pracowniczymi
Zarzadzanie zespolami pracowniczymi Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Moderacja
Moderacja Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Negocjacje zakupowe
Negocjacje zakupowe Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Merchandising
Merchandising Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
TRIZ- Teoria Rozwiazywania Innowacyjnych Zadan
TRIZ- Teoria Rozwiazywania Innowacyjnych Zadan Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Efektywne metody rekrutacji pracownikow
Efektywne metody rekrutacji pracownikow Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Szkolenie  Audytor wewnetrzny Systemu Zarzadzania Jakościa ISO/TS 16949
Szkolenie  Audytor wewnetrzny Systemu Zarzadzania Jakościa ISO/TS 16949 Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Szkolenie  Auditor wewnetrzny Systemu Zarzadzania Jakościa wg normy ISO 9001
Szkolenie  Auditor wewnetrzny Systemu Zarzadzania Jakościa wg normy ISO 9001 Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Warsztaty szkoleniowe dla organizacji lotniczych wdrażających znowelizowaną normę AS/EN 9100:2009 Lotnictwo i kosmonautyka
Warsztaty szkoleniowe dla organizacji lotniczych wdrażających znowelizowaną normę AS/EN 9100:2009 Lotnictwo i kosmonautyka Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Pełnomocnik zintegrowanego systemu zgodnie z normami ISO 9001:2008, AS/EN 9100:2009 Lotnictwo i kosmonautyka
Pełnomocnik zintegrowanego systemu zgodnie z normami ISO 9001:2008, AS/EN 9100:2009 Lotnictwo i kosmonautyka Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Komunikacja z klientem
Komunikacja z klientem Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Warsztaty doskonalace dla auditorow wewnetrznych ISO TS 16949
Warsztaty doskonalace dla auditorow wewnetrznych ISO TS 16949 Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Organizaja czasu pracy
Organizaja czasu pracy Wielkopolskie
Zakopane
2012-09-17
Zarządzanie stategią reklamową
Zarządzanie stategią reklamową Polska
Warszawa
2012-09-13
Kreacja reklamowa-tworzenie skutecznej reklamy(2dni)
Kreacja reklamowa-tworzenie skutecznej reklamy(2dni) Polska
Warszawa
2012-09-13
Kreacja reklamowa - tworzenie skutecznej reklamy
Kreacja reklamowa - tworzenie skutecznej reklamy Mazowieckie
Warszawa
2012-09-13
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU B2B
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU B2B Śląskie
Katowice
2012-09-12
OBSŁUGA SEKRETARIATU I BIURA
OBSŁUGA SEKRETARIATU I BIURA Dolnośląskie
WROCŁAW
2012-09-12
ATL, BTL - SKUTECZNE PLANOWANIE DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH
ATL, BTL - SKUTECZNE PLANOWANIE DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH Śląskie
Katowice
2012-09-10
Zarządzanie sobą w czasie(2 dniowe)
Zarządzanie sobą w czasie(2 dniowe) Mazowieckie
Warszawa
2012-09-07
OBSŁUGA SEKRETARIATU I BIURA
OBSŁUGA SEKRETARIATU I BIURA Mazowieckie
WARSZAWA
2012-09-07
Efektywne planowanie i organizacja czasu z elementami technik uczenia się
Efektywne planowanie i organizacja czasu z elementami technik uczenia się Pomorskie
Gdynia
2012-09-07
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU B2B
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU B2B Pomorskie
GDAŃSK
2012-09-06
ATL, BTL - SKUTECZNE PLANOWANIE DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH
ATL, BTL - SKUTECZNE PLANOWANIE DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH Pomorskie
Gdańsk
2012-09-06
Copywriting: tworzenie tekstów promocyjnych, social media, SEO i e-marketing
Copywriting: tworzenie tekstów promocyjnych, social media, SEO i e-marketing Mazowieckie
Warszawa