Aktualności
Targi Packaging Innovations – zwierciadłem branży
Pandemia zmieniła rynek opakowań. Z jednej strony silny i dynamiczny rozwój e-commerce stał się czynnikiem napędzającym rozwój branży (w tym opakowań z tworzyw sztucznych), z drugiej strony zgodnie z europejską strategią na rzecz tworzyw sztucznych - do 2030 roku wszystkie plastikowe opakowania mają podlegać recyklingowi.
Platforma, która łączy europejski rynek gadżetów
European Sellers & Buyers to nowe miejsce skupiające cały europejski rynek artykułów reklamowych. Dzięki tej platformie możliwe staje się nawiązanie kontaktów handlowych pomiędzy tysiącami firm działających w branży reklamowej.
Targi Packaging Innovations – bezpieczny powrót...
Nadchodzące miesiące będą kluczowe dla wielu przedsiębiorców. Polska branża opakowań stanęła przed nowymi wyzwaniami, którym musi szybko sprostać, aby utrzymać swoją pozycję. Rozwiązaniem może być udział w Targach Packaging Innovations, które odbędą w dniach 24-25 września 2020 w EXPO XXI Warszawa.
ART OF COLOR – SPOTKANIE LIDERÓW
30 września 2020 r. w Restauracji Oregano & Wine na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się wyjątkowe ART OF COLOR Spotkanie liderów.
European Sellers & Buyers w codziennej pracy ek...
Nowoczesna platforma European Sellers & Buyers przydaje się w pracy każdego dostawcy upominków promocyjnych. Ułatwia nawiązanie kontaktu z importerami produktów reklamowych z całego rynku europejskiego – to możliwość dotarcia aż do 78 000 firm z 35 krajów.
Druk wizytówek. Jak wyróżnić się dobrą wizytówką?
Dobrze zaprojektowana oraz wykonana wizytówka może zdziałać naprawdę wiele. Warto zatem poznać tajniki, które kryją się za skuteczną realizacją tego narzędzia wizerunkowej komunikacji.
Zostań wystawcą RemaDays Warsaw 2021 - Targi Re...
Trwają przygotowania do kolejnej edycji targów RemaDays Warsaw. Organizator zachęca do zarezerwowania stoiska i pokazania swojej firmy na targach. Zapewnia także, że dokłada wszelkich starań by zbliżająca się edycja targów RemaDay Warsaw 2021 była w pełni bezpieczna dla wystawców i zwiedzających.
Wirtualna konferencja dla twórców gier, animacj...
Autodesk Media & Entertainment Days – gry, filmy, reklama – zapraszamy do rejestracji na www.autodeskday.pl
Prowadzisz biznes w Katowicach? Pokaż się w int...
Prowadzenie swojego własnego biznesu wiąże się z wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest pozyskiwanie klientów. Jednym z najlepszych środków do tego jest internet - nawet jeśli prowadzisz biznes lokalny, skierowany bezpośrednio do mieszkańców jednego miasta.
PIAP przedłuża konkurs na kampanię !
Polska Izba Artykułów Promocyjnych przedłuża termin konkursu na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Adresowany jest on do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy.
Czy warto inwestować w video marketing?
W dzisiejszych czasach promocja marki to absolutna podstawa. Dzięki niej można wypracować pożądany wizerunek firmy, a także zdobyć zaufanie klientów, kontrahentów, czy też inwestorów. Znakomicie sprawdza się tutaj powiedzenie "jak nas widzą, tak nas piszą".
Pozycjonowanie stron – od czego zacząć?
W obecnych czasach już niemal każdy właściciel strony internetowej zdaje sobie sprawę, że aby być dobrze widocznym w wyszukiwarkach internetowych, należy przeprowadzić pewne działania z zakresu SEO. Od czego rozpocząć pozycjonowanie stron?
Czy warto inwestować w marketing medyczny?
Jeżeli decydujemy się na otworzenie swojego własnego gabinetu to musimy mieć świadomość tego, że lekarza obowiązuje zakaz reklamowania swoich usług. Jest to bardzo istotny zapis, który uniemożliwia bezpośrednie zachwalanie swojej pracy i sprawia, że konieczne staje się umiejętne
Gadgetfun i TOPQ w gronie Członków PIAP
Mimo nieustającej pandemii grono Członków Polskiej Izby powiększyło się dwóch nowych graczy tego rynku. Członkami PIAP zostały firmy Gadgetfun oraz TOPQ.
Lokalne pozycjonowanie stron – zlecić agencji S...
Pozycjonowanie lokalne (local SEO) to całość działań mających wpłynąć na widoczność Twojej strony internetowej w regionalnych wynikach wyszukiwania. Działania te dzielimy na: on site oraz offsite.
Profesjonalna strona firmowa - 4 kluczowe eleme...
Posiadanie firmowej strony internetowej w Internecie jest niezwykle istotne - tam znajdą nas klienci i to tam mogą oni zaczerpnąć informacji o naszym biznesie. Jednak jedna witryna nie jest równa drugiej, dlatego warto wiedzieć, co powinna zawierać strona internetowa, by można było uznać ją za dobrą i komfortową w przeglądaniu.
Avalon Sportswear – Partner programu Solidni w ...
Firma Avalon Sportswear Sp. z o.o. jest członkiem programu Solidni w Biznesie od 2003 roku. Zajmuje się produkcją zdobień na tekstyliach i gadżetach oraz dystrybucją markowej odzieży sportowej i promocyjnej oraz artykułów reklamowych.
Tabliczki informacyjne w Twojej firmie
Biurowce, urzędy, ośrodki oświatowe, galerie wszystkie te miejsca najczęściej onieśmielają swoją wielkością i skomplikowanym rozkładem. Warto zatem ułatwić osobom poruszającym się po obiektach odnalezienie konkretnych punków.
RemaDays Warsaw 2021 – KreaTYwni. Otwarci na nowe
Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość.
Gifts Journal Flesz – sierpień 2020
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów.
PIAP ogłasza konkurs na kampanię !
Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizuje konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Adresowany jest on do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy.
Reklama podświetlana - daj się zauważyć!
Skuteczna reklama rzuca się w oczy, dociera do odbiorców, dla których jest przeznaczona, oraz pozostaje w ich pamięci. Te zadania idealnie spełnia reklama podświetlana - kreatywna i oryginalna forma reklamy, która skutecznie potrafi zaciekawić potencjalnych klientów.
Wizytówka – do archiwum?
Wiele osób posługuje się tokiem myślenia, że w dzisiejszych czasach wizytówka jest czymś przestarzałym, czymś zupełnie niepotrzebnym i archiwalnym. Kontakt do danej osoby można przecież wklepać w smartfona czy w tablet..
Targi i eventy w czasie pandemii - Beata Kozyra...
Redakcja Gifts Journal TV przeprowadziła rozmowę z Panią Beatą Kozyrą, prezesem zarządu Polskiej Izby Przemysłu Targowego (PIPT) odnośnie aktualnej sytuacji w branży eventowej w okresie trwającej pandemii.
ART OF COLOR – SPOTKANIE LIDERÓW
30 września 2020 r. w Restauracji Oregano & Wine na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się wyjątkowe ART OF COLOR Spotkanie liderów.
Czego oczekuje współczesny konsument?
Ostatnimi czasu w strategii marketingowej wielu firm zapanowała dostrzegalna gołym okiem zmiana praktyk. Przedsiębiorstwa coraz częściej biorą do serca dobro planety i czynią ku temu właściwe kroki.
SEO a artykuły sponsorowane - co warto wiedzieć?
Skuteczny content marketing obejmuje szereg działań, które zwiększają ruch na stronie. Jednym z najbardziej popularnych i efektywnych metod na polepszenie widoczności w wyszukiwarce i zwiększenie świadomości naszej marki wśród potencjalnych klientów jest stosowanie artykułów sponsorowanych.
Flagi w reklamie: jak je efektywnie wykorzystać?
Żadnego przedsiębiorcy nie trzeba przekonywać, jak ważna jest skuteczna reklama. Skuteczna, czyli taka, która przynosi mierzalne efekty. Może to być na przykład zwiększenie sprzedaży, pozyskanie kluczowych klientów, nawiązanie współpracy ze strategicznym partnerem czy wzrost rozpoznawalności marki w grupie docelowej.
Etykiety samoprzylepne – szybkie i wygodne znak...
W branży znakowania i identyfikacji produktowej etykiety samoprzylepne są bez wątpienia prawdziwym liderem. Jest to bowiem najczęściej wybierana forma etykietowania różnego rodzaju produktów.
Projektując rollup reklamowy, pamiętaj o tych t...
Odpowiednia forma reklamy pozwala nie tylko na zaprezentowanie firmy czy produktu, informując o ich istnieniu. Jest też doskonałym sposobem na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta.
Co możesz umieścić na kubku reklamowym?
Personalizowanie gadżetów firmowych to popularny zabieg stosowany przez fachowców od marketingu. Można dzięki niemu stworzyć niebanalne materiały promocyjne, które na długo zapadną w pamięć obecnych i potencjalnych klientów.
Tajniki druku etykiet
Etykiety pokrywają opakowania produktów, w ten sposób wpływając na kształtowanie ich wizerunków.
GMC Live! vol. 2
Na fali sukcesu i Waszego zainteresowania pierwszą edycją Golden Marketing Conference online - GMC Live!, Grupa MTP postanowiła pójść za ciosem i już 15 lipca zorganizować GMC Live! vol. 2. Kolejna odsłona również będzie transmitowana bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych na kanałach Facebook oraz YouTube GMC.
Badge4u nowym Członkiem PIAP
W czerwcu br. grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się, nowym Członkiem organizacji branżowej została firma Badge4u.
Webinary dla branży opakowaniowej Packaging ON-...
Czas pandemii, mimo że dla wielu firm jest trudnym okresem, wydaje się najlepszym momentem na rewolucyjne zmiany, podjęcie ryzyka czy radykalną zmianę kursu. Co zrobić, aby czas ten stał się szansą dla biznesu? Przede wszystkim otworzyć się na nowe możliwości i innowacyjne kierunki myślenia.
Branża reklamowa w okresie pandemii - rozmowa z...
Zapraszamy do rozmowy z Panią Edytą Lisowską, prezesem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych (PIAP) odnośnie aktualnej sytuacji w branży reklamowej w okresie trwającej pandemii.
Gifts Journal Flesz– czerwiec 2020
Trudności jakie postawiła przed nami pandemia już prawie za nami. Wiele firm wraca już do normalnego trybu pracy. W najnowszym Fleszu przedstawiamy pozytywne informacje dla branży.
#bezpiecznetargi
Czy targi mogą być bezpieczne? – to jedno z najczęstszych pytań zadawanych przez wystawców jak i odwiedzających po ogłoszeniu przez Rząd kolejnego etapu odmrażania ograniczeń.
Jaki szyld reklamowy wybrać, by wyróżnić swoją ...
Tak jak każda piosenka musi posiadać tekst, tak żadna firma nie może istnieć bez nazwy. Pomysł na oryginalną nazwę to jedno, stworzenie logo to drugie, a zamówienie szyldu to jeszcze inna bajka.