Aktualności
Polska europejskim zagłębiem druku – konieczne ...
Polski rynek poligraficzny dominuje w Europie Środkowo-Wschodniej pod względem zatrudnienia i przychodów, odpowiadając za 36% wpływów w regionie.
Jak przeprowadzić kampanię e-mailingową?
Kampania e-mailingowa może być bardzo skutecznym sposobem na dotarcie do klienta. Trzeba jednak wiedzieć w jaki sposób ją przeprowadzić, żeby osiągnąć zadowalające rezultaty.
Jak zamówić wydruk materiałów w drukarni intern...
Kiedy konieczny jest wydruk materiałów reklamowych, katalogów lub plakatów, z pewnością nie warto korzystać z domowej, ani firmowej drukarki. Takie rozwiązanie nie jest ekonomiczne, a nie jest to sprzęt takiej jakości, która zapewni odpowiedni wydruk.
Pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarce Google
Praktycznie każda firma ma swoją stronę w internecie, a ten kto jej nie ma sporo traci. Jeżeli prowadzisz firmę z pewnością chcesz docierać do większej liczby klientów. W tym celu warto rozważyć opcję jaką jest pozycjonowanie lokalne.
Przyjedź na RemaDays Warsaw 2019 bezpłatnym aut...
Jak co roku podczas targów reklamy i druku RemaDays Warsaw, tak i podczas zbliżającej się, jubileuszowej, 15 edycji, zwiedzający będą mieli możliwość przyjazdu na teren targów bezpłatnymi autobusami.
Content marketing w służbie sprzedaży?
O skuteczności dobrze prowadzonego content marketingu nie trzeba dyskutować. Trudno w dzisiejszych czasach wyobrazić sobie marketing internetowy bez odpowiednich angażujących treści. To jasne jednak, że nie każdy content będzie wspierał sprzedaż. A przynajmniej nie od razu.
Tango Agencja Brandingowa - Idea, realizacja, w...
Od powstania firmy w 1991 roku tworzymy przemyślane rozwiązania strategiczne, kreatywne projekty, skuteczne kampanie. Dajemy nowe życie produktom, siłę markom, przyszłość stronom i sklepom internetowym.
PIAP planuje nowe przedsięwzięcia
Nowy Zarząd PIAP spotkał się 11 października br. w Łodzi, żeby omówić plany na swoją kadencję, a więc najbliższe dwa lata. Wśród wytyczonych celów najważniejsze będą wzmożone działania lobbingowe w celu podniesienia limitów kwotowych na upominki reklamowe.
PromoTron Solutions S.A. w gronie Członków PIAP
Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozrosła się o kolejnego specjalistę z branży-firmę PromoTron S.A., która w trzecim kwartale br. zdecydowała się dołączyć do grona Członków PIAP.
Oficjalna aplikacja targów RemaDays Warsaw
Wzorem poprzedniej edycji została przygotowana specjalna aplikacja targowa. Dzięki temu narzędziu zaplanujecie Państwo czas na targach, a także nie umknie żadne ważne wydarzenie podczas RemaDays Warsaw 2019.
Nowy wymiar marketingu 14 -15 listopada 2018
Golden Marketing Conference to idealne miejsce do zdobycia przydatnej wiedzy, nowych rozwiązań, skutecznych narzędzi, praktycznych wskazówek, nieszablonowych strategii marketingowych i kontaktów.
Co jest lepsze: druk offsetowy czy cyfrowy?
Kto wynalazł druk? Zapewne bez namysłu odpowiadacie, że Johannes Gutenberg, choć to jedna z tych szkolnych prawd, którą należałoby nieco zweryfikować. Otóż Gutenberg uznawany jest za wynalazcę ruchomej czcionki, choć była ona używana przez Chińczyków już dużo wcześniej.
Reklamożercy w gronie Członków PIAP
Nowym Członkiem Izby została firma: Reklamożercy, zajmująca się na codzień kompleksową obsługą poligraficzno-reklamową.
PONI nowym Członkiem PIAP
PONI to nowa firma Członkowska PIAP, która w trzecim kwartale br. zdecydowała się dołączyć do grona Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
RemaDays Warsaw 2019 – targi godne jubileuszu
Warszawska impreza wystawiennicza odbywać się będzie po raz piętnasty
RemaTV Flesz – sierpień 2018 - najnowsze inform...
W RemaTV Flesz są prezentowane wybrane, najważniejsze wydarzenia w branży reklamowej i poligraficznej. Co znajdziecie Państwo w najnowszym wydaniu?
KEMER nowym Członkiem PIAP
W czerwcu br. grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się o kolejną nową firmę z branży upominków reklamowych. Nowym Członkiem Izby została firma KEMER.
Rola mediów społecznościowych w sprzedaży
Media społecznościowe cieszą się ogromną popularnością. Tylko w naszym kraju korzysta z nich ponad 80% internautów. Chociaż same nie sprzedają, mogą być wykorzystane jako sposób na dotarcie do klientów i promowanie marki.
ESB – 6. edycja już we wrześniu
Już we wrześniu na biurka przedstawicieli pięciu tysięcy firm z całej Europy trafi 6. wydanie drukowanej wersji katalogu European Suppliers Book. Baza odbiorców będzie wzbogacona o zwiedzających targi RemaDays Warsaw 2018. W tym samym miesiącu katalog dystrybuowany będzie w wersji elektronicznej.
RemaDays Warsaw 2019 - Nowy sektor targowy – Te...
Jubileuszowa 15 edycja targów RemaDays Warsaw 2019 to doskonała okazja do zaprezentowania czegoś nowego. W związku z tak mocną i rozwijającą się branżą odzieżową i tekstylną nadszedł czas aby jej reprezentanci zostali wyróżnieni poprzez wyodrębniony, specjalnie dla nich, sektor targowy.
Omijaj kłopoty
Niektórzy twierdzą, że współczesny rynek artykułów reklamowych to prawdziwa dżungla, a wzajemne zaufanie to tylko frazes. Firma GJC International od lat stara się o to, by zmienić ten niekorzystny wizerunek.
ReklamowyGadżet.pl i GiftyOnline.pl w gronie Cz...
Wiosną br. grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się o kolejnych graczy rynku upominków reklamowych. Nowymi Członkami Izby zostały firmy: ReklamowyGadżet.pl oraz GiftyOnline.pl.
Nowy Zarząd PIAP
Podczas Sprawozdawczo-Wyborczego Walnego Zebrania Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, które odbyło się dnia 18 maja 2018 r. w Rancho pod Bocianem w miejscowości pod Tarczynem, w związku z kończącą się kadencją władz PIAP, zebrani członkowie dokonali wyboru nowego składu Zarządu i Komisji Rewizyjnej.
Jak zaprojektować ulotkę: przewodnik
Zaprojektowanie reklamy, która skutecznie przyciągnie uwagę, wcale nie jest prostą sprawą. Wiele przedsiębiorstw robi to źle, przez co ich ulotki od razu, bez czytania, lądują w koszu na śmieci. Aby mieć pewność, że Twoje działania przynoszą pożądany skutek, musisz odpowiedzieć sobie na kilka ważnych pytań. Oto one:
Wyniki ankiety dla zwiedzających targów RemaDay...
Każda edycja targów wiąże się z podsumowaniem i wyciąganiem wniosków do przygotowań następnej edycji. Tak było i tym razem. Organizator RemaDays bardzo serdecznie dziękuje za wypełnienie ankiety, która była wysłana do wszystkich zwiedzających, którzy podzielili się swoimi spostrzeżeniami i cennymi uwagami.
Solidny patronat
Partnerzy programu „Solidni w Biznesie”, wraz z kwartalnikiem Gifts Journal, objęli patronat nad konkursami realizowanymi podczas RemaDays Warsaw 2018.
Postaw na gadżety reklamowe, czyli kilka słów o...
Świadomość na temat możliwości, jakie dają gadżety reklamowe to niezwykle istotny czynnik, który może pomóc w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Choć z pozoru wydawałoby się, że większość działań marketingowych powinna być przeniesiona w sferę internetu, to jednak upominki reklamowe wciąż mają ogromny i często niewykorzystany potencjał.
Podsumowanie 10. edycji Międzynarodowych Targów...
– Targi oceniam znowu pozytywnie. I to pod kątem kilku aspektów, np. otoczenia, czyli firm, które są obok nas. Uważam, że są lepiej przygotowane do Targów, dzięki temu też – odnoszę wrażenie – jest więcej Zwiedzających. Większe jest również zainteresowanie programem merytorycznym.
WEDIA-ANN nowym Członkiem PIAP
W kwietniu br. grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się o nową firmy z branży. Członkiem stowarzyszenia branżowego PIAP została agencja reklamowa WEDIA-ANN.
Zbliża się kolejne Walne Zebranie PIAP
Jak co roku to czas podsumowań . . . ale nie tylko. Znów będzie okazja do wspólnej integracji firm Członkowskich PIAP!
Monitorowanie działań agencji SEO – dowiedz się...
Podejmując współpracę z agencją SEO nie zawsze zdajesz sobie sprawę, jak powinna ona pracować. Dostajesz raport na koniec miesiąca, na którym widzisz jakieś wykresy, cyferki i linki do tekstów. Nie wiesz, co one oznaczają, a agencja nie jest zbyt skłonna do tłumaczenia? Poznaj zasady, dzięki którym będziesz mógł lepiej monitorować jej działania.
Opakowania poza szablonem
Nie jest łatwo skutecznie zastąpić wzory opakowań wzięte ze sztancy, które w ludzkiej świadomości zdążyły już głęboko zapuścić korzenie. Wystawcy Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations radzą sobie jednak z tym wyzwaniem rewelacyjnie.
Pierwsze profesjonalne badanie rynku upominków ...
Polska Izba Artykułów Promocyjnych zrealizowała pierwsze na polskim rynku rzetelne badanie jakościowe dotyczące percepcji artykułów promocyjnych. Sondaż przeprowadziła firma Ipsos a ankietowanymi były zarówno osoby odpowiedzialne za wybór upominków jak i ich adresaci – klienci, pracownicy firmy, odbiorcy indywidualni.
OrganicArt i Kaldi Coffee w gronie Członków PIAP
Polska Izba Artykułów Promocyjnych rośnie w siłę i powiększa się o kolejnych graczy rynku artykułów promocyjnych. Grono Członków PIAP w marcu br. zasiliły firmy: OrganicArt i Kaldi Coffee.
Reklama małej firmy – 5 najczęstszych błędów
Każdy, kto daleko zaszedł, co najmniej kilka razy się potknął. Jeśli nie chcesz natknąć się na te same przeszkody – poznaj je i dowiedz się, z jaką łatwością możesz je ominąć. Oto 5 najczęstszych błędów popełnianych podczas reklamowania małej firmy – przeczytaj, poznaj i zapomnij.
Podsumowanie wiosennych Spotkań Regionalnych PI...
Na przełomie marca/kwietnia br. odbyły się kolejne Spotkania Regionalne organizowane przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych. Była to już piąta edycja spotkań, które Izba kontynuuje od 2014 roku. Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w atrakcyjnym szkoleniu z zakresu ochrony danych osobowych: RODO -rewolucja czy tylko ewolucja w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych.
Ted Gifted Lanyards nowym Członkiem PIAP
Ted Gifted Lanyards to nowa firma Członkowska PIAP, która w pierwszym kwartale br. zdecydowała się dołączyć do grona Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
RemaDays Warsaw 2018 w liczbach
9 lutego zakończyła się 14 edycja międzynarodowych targów reklamy i poligrafii RemaDays Warsaw. Jest to jedna z najważniejszych na świecie impreza targowa w branży reklamowej i poligraficznej. Przed Państwem podsumowanie targów RemaDays w liczbach.
Zauważyć marketing
Przechodzimy powoli z kultury słowa do kultury obrazka - a z kultury obrazka statycznego bardzo blisko do obrazu o charakterze ruchomym, czyli do filmu video. Nie inaczej dzieje się w dziedzinie marketingu. Nowoczesne formy marketingu coraz mniej opierają się na słowie, a coraz bardziej na przekazie obrazkowym.