Ogłoszenia targów i szkoleń Targi Szkolenia Nazwa Region Wybierz Polska Dolnośląskie Kujawsko-pomorskie Lubelskie Lubuskie Łódzkie Małopolskie Mazowieckie Opolskie Podkarpackie Podlaskie Pomorskie Śląskie Świętokrzyskie Warmińsko-mazurskie Wielkopolskie Zachodniopomorskie Odbyły się Trwają Odbędą się Zgłoś szkolenie za darmo! Status Data rozpoczęcia Nazwa Miejsce 2012-09-17 Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Postawa asertywna i zarządzanie stresem w rozmowach telefonicznych 05-06.09.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu! ŚląskieWisła 2012-09-17 200 zł rabatu! Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 04-05.11 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 21-22.10.2013 HILLWAY 200 zł rabatu! ŚląskieWisła 2012-09-17 Profesjonalna Obsługa Klienta w kontakcie telefonicznym 24-25.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy (zarządzanie czasem) 28-29.10.2013 Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 200 zł rabatu! Inteligencja emocjonalna – zarządzanie emocjami 04-05.11 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Profesjonalna Obsługa Klienta z elementami zarządzania emocjami i stresem – szkolenie dla pracowników infolinii alarmowych - Dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego, Gazowego, Energetycznego itd. ŚląskieWisła 2012-09-17 Profesjonalna Obsługa Klienta Wewnętrznego ŚląskieWisła 2012-09-17 Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu ŚląskieWisła 2012-09-17 Sztuka prezentacji w procesie zarządzania zmianą ŚląskieWisła 2012-09-17 Negocjacje zakupowe WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Merchandising WielkopolskieZakopane 2012-09-17 TRIZ- Teoria Rozwiazywania Innowacyjnych Zadan WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Efektywne metody rekrutacji pracownikow WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Warsztaty szkoleniowe dla organizacji lotniczych wdrażających znowelizowaną normę AS/EN 9100:2009 Lotnictwo i kosmonautyka WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Pełnomocnik zintegrowanego systemu zgodnie z normami ISO 9001:2008, AS/EN 9100:2009 Lotnictwo i kosmonautyka WielkopolskieZakopane 2012-09-17 AS/EN 9100:2009 Lotnictwo i kosmonautyka SYSTEM ZARZADZANIA JAKOSCIA - WYMAGANIA WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Zarzadzanie reklamacjami WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Leadership w zarzadzaniu grupa pracownikow WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Zarządzanie projektami WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Zarzadzanie zespolami pracowniczymi WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Moderacja WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Komunikacja z klientem WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Warsztaty doskonalace dla auditorow wewnetrznych ISO TS 16949 WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Szkolenie Audytor wewnetrzny Systemu Zarzadzania Jakościa ISO/TS 16949 WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Szkolenie Auditor wewnetrzny Systemu Zarzadzania Jakościa wg normy ISO 9001 WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Organizaja czasu pracy WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Zarządzanie przez cele w administracji WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Strategie obsługi klienta. Obsługa Klienta - strategiczna przewaga firmy. 02-03.09.2013 HILLWAY Szkolenia otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Raportowanie i analiza danych w call center 05-06.09 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Sprzedaż konsultacyjna (sprzedaż doradcza) 05-06.09.2013 Warszawa Szkolenia otwarte HILLWAY ŚląskieWisła 2012-09-17 Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów 19-20.09.2013 Szkolenia Otwarte Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Profesjonalna asystentka/sekretarka. Warsztat dla sektora publicznego WielkopolskieZakopane 2012-09-17 Profesjonalne prowadzenie rozmów z trudnymi klientami WielkopolskieZakopane 2012-09-17 -10% rabat Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 18-19.06 Warszawa ŚląskieWisła 2012-09-17 Skuteczna komunikacja personelu medycznego z pacjentem WielkopolskieZakopane «12...65666768697071727374757677...90»