Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Zgłoś szkolenie za darmo!
Status Data rozpoczęcia Nazwa Miejsce
2012-11-21
Skuteczna rozmowa telefoniczna - 534 zł netto
Skuteczna rozmowa telefoniczna - 534 zł netto Polska
Warszawa
2012-11-21
Zarządzanie sobą w czasie
Zarządzanie sobą w czasie Polska
Warszawa
2012-11-21
 50% rabatu - Profesjonalna prezentacja - jak występować publicznie?
50% rabatu - Profesjonalna prezentacja - jak występować publicznie? Polska
Warszawa
2012-11-21
Skuteczna organizacja pracy i zarządzanie sobą w czasie
Skuteczna organizacja pracy i zarządzanie sobą w czasie Polska
Warszawa
2012-11-21
Profesjonalne negocjacje
Profesjonalne negocjacje Polska
Warszawa
2012-11-21
Skuteczna rozmowa telefoniczna
Skuteczna rozmowa telefoniczna Polska
Warszawa
2012-11-21
Komunikacja w Biznesie
Komunikacja w Biznesie Polska
Warszawa
2012-11-20
Organizacja i zarzadzanie pracownia sensoryczna. Doskonalenie kompetencji lidera panelu sensoryczne
Organizacja i zarzadzanie pracownia sensoryczna. Doskonalenie kompetencji lidera panelu sensoryczne Małopolskie
Kraków
2012-11-20
Copywriting: tworzenie tekstów promocyjnych, social media, SEO i e-marketing
Copywriting: tworzenie tekstów promocyjnych, social media, SEO i e-marketing Mazowieckie
Warszawa
2012-11-19
Zarządzanie projektami
Zarządzanie projektami Mazowieckie
Warszawa
2012-11-19
Skuteczna komunikacja interpersonalna
Skuteczna komunikacja interpersonalna Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
Zarządzanie zespołem w nowoczesnej firmie. Techniki i narzedzia menedzera.
Zarządzanie zespołem w nowoczesnej firmie. Techniki i narzedzia menedzera. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM: Jak rozwiązywać konflikty w zespole? Szkolenie wyjazdowe 3 dni.
ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM: Jak rozwiązywać konflikty w zespole? Szkolenie wyjazdowe 3 dni. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
Coaching. Menedżer w roli coacha.
Coaching. Menedżer w roli coacha. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
Rozmowa oceniająca - jak ją przygotować i przeprowadzić?
Rozmowa oceniająca - jak ją przygotować i przeprowadzić? Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
MOTYWOWANIE PODLEGŁEGO ZESPOŁU
MOTYWOWANIE PODLEGŁEGO ZESPOŁU Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
Stres menedżerski, work-life balance, zapobieganie wypaleniu zawodowemu. Szkolenie wyjazdowe 3 dni.
Stres menedżerski, work-life balance, zapobieganie wypaleniu zawodowemu. Szkolenie wyjazdowe 3 dni. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
Telefoniczna sprzedaż produktów i usług. Nowoczesne zasady skutecznego telemarketingu.
Telefoniczna sprzedaż produktów i usług. Nowoczesne zasady skutecznego telemarketingu. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
STRES: Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem.
STRES: Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
Zarządzanie emocjami.
Zarządzanie emocjami. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
Negocjacje w biznesie. Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne-100% praktyki..
Negocjacje w biznesie. Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne-100% praktyki.. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
Szkola Trenerow Katowice_jesien 2012
Szkola Trenerow Katowice_jesien 2012 Pomorskie
Altkom Akademia S.A. Oddział Gdynia, ul. Władysława IV 43, budynek Hossa.
2012-11-19
Profesjonalny Coach
Profesjonalny Coach Pomorskie
Altkom Akademia S.A. Oddział Gdynia, ul. Władysława IV 43, budynek Hossa.
2012-11-19
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA - CZYLI JAK WYPRZEDZIĆ KONKURENCJĘ? Intensywne warsztaty dla handlowców.
EFEKTYWNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA - CZYLI JAK WYPRZEDZIĆ KONKURENCJĘ? Intensywne warsztaty dla handlowców. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
ASERTYWNOŚĆ - trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw.
ASERTYWNOŚĆ - trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA. Trening radzenia sobie z zastrzeżeniami, reklamacjami oraz negatywnymi emocjami klientów
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA. Trening radzenia sobie z zastrzeżeniami, reklamacjami oraz negatywnymi emocjami klientów Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
Negocjacje zaawansowane. Trening umiejętności negocjacyjnych dla zaawansowanych. 100 praktyki.
Negocjacje zaawansowane. Trening umiejętności negocjacyjnych dla zaawansowanych. 100 praktyki. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
WINDYKACJE: Skuteczne prowadzenie rozmow  i negocjacje z dluznikami.
WINDYKACJE: Skuteczne prowadzenie rozmow i negocjacje z dluznikami. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
Jak stworzyć skuteczną prezentację handlową w Power Point?
Jak stworzyć skuteczną prezentację handlową w Power Point? Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
REKRUTCJA: metody rekrutacji i oceny kandydatów do pracy
REKRUTCJA: metody rekrutacji i oceny kandydatów do pracy Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
Zarządzanie zmianą - jak skutecznie wprowadzać i przekonywać do zmian w przedsiębiorstwie
Zarządzanie zmianą - jak skutecznie wprowadzać i przekonywać do zmian w przedsiębiorstwie Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
SPRZEDAŻ: Psychologia kontaktu z klientem. Wywieranie wpływu na decyzje zakupowe klienta.
SPRZEDAŻ: Psychologia kontaktu z klientem. Wywieranie wpływu na decyzje zakupowe klienta. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
Efektywne prowadzenie zebrań i spotkań zpracownikami.
Efektywne prowadzenie zebrań i spotkań zpracownikami. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
Skuteczna komunikacja interpersonalna
Skuteczna komunikacja interpersonalna Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon. Nowoczesne zasady telemarketingu.
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon. Nowoczesne zasady telemarketingu. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
STRES: Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem.
STRES: Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
PROFESJONALNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA.Intensywne warsztaty dla handlowców.
PROFESJONALNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA.Intensywne warsztaty dla handlowców. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
ASERTYWNOŚĆ - trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw.
ASERTYWNOŚĆ - trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA.
PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA. Małopolskie
Zakopane
2012-11-19
Negocjacje zaawansowane. Trening umiejętności negocjacyjnych dla zaawansowanych. 100 praktyki.
Negocjacje zaawansowane. Trening umiejętności negocjacyjnych dla zaawansowanych. 100 praktyki. Małopolskie
Zakopane